ママ向けの本日のお買い得サイト「プラム・ディストリクト」がアイフォン・アップを開始

Daily Deals For Moms Plum District Debuts iPhone App, Local Loyalty Program To Follow TechCrunch (Aug. 9, 2012 Sarah Perez)
プラム・ディストリクトは、ママ向けの本日のお買い得サイトで、ジェネラル・カタリスト、KPCBコムキャストヴェンチャーズによる3000万ドルの資金を受けているが、モバイル・アップが利用できるようになった。同社は本日、アイフォン・アプリケーションを始動させた。ユーザは携帯電話から特価商品を閲覧し、クリック1つで購入したり、地元かオンラインの店舗で提示して買うこともできる。アンドロイド版もまもなく出てくる予定。
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Plum District, the mom-focused deals site backed by $30 million in funding from General Catalyst, KPCB and Comcast Ventures, is now available as a mobile app. The company is today launching its iPhone application which will allow users to browse offers on their phone, purchase them with one click and the redeem them at local and online stores. An Android version will soon follow.

(From the TechCrunch blog post. Thanks to Sarah Perez.)