セールスフォース・コムCEOマーク・ベニオフはツイッターとフェースブック・ページを使って広告の効果を試す

セールスフォース・コムCEOマーク・ベニオフはツイッターフェースブックを使って、新しい広告についてのフィードバックを募集しようとしている。
これはベニオフが、並みいる数十億ドル企業のCEOたちとは違うところである。彼は力を尽くすということの意味を理解している。彼はソーシャル・ウェブというものをわきまえている。今回、彼はほとんどのマーケッターよりもうまくソーシャル・ネットワークスを使っている。
彼は同社広告についてツイートし、そこに自分のフェースブック・ページへのリンクを載せた。

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Salesforce.com CEO Marc Benioff is going to Twitter and Facebook to ask for feedback about some new ads.

This is what makes Benioff different from almost any other CEO at a billion dollar company - he gets the whole concept of engagement. He's literate about the social Web. In this case, he uses social networks better than most marketers do.

He tweeted about the ads with a link to his Facebook page:
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